МАЙСТРУЄМО УСПІХ

bwmhnf fa6UУ квітні стартував проект «Майстерня успішної людини», в рамцях якого заплановано низку лекцій, майстер-класів та тренінгів для студентів Інституту філософської освіти і науки.

Перше заняття було проведено 1 квітня і незважаючи на свято гумору, в цей день учасники заходу почали розмірковувати над конкретизацією життєвих мотивів і цілей. Для того, щоб стати учасником проекту слід було заповнити електронну анкету, тоді організатори відібрали 15 студентів. Ідея проведення «Майстерні успішної людини» спала на думку заступнику директора з соціально-виховної роботи Інституту філософської освіти і науки Сергію Русакову. «Ми з колегами зрозуміли, що назріла потреба в створенні творчої лабораторії, де ІФОНівці матимуть змогу активізувати свій особистісний ресурс. Навчання на філософському підрозділі накладає специфічний відбиток на студента і часто молода людина губиться в ринкових умовах сучасності. Нашою метою є підвищення самосвідомості учасників проекту, – ділиться думками автор освітнього заходу. – Тоді, коли студент відповість на такі запитання, як «Чому я це вивчаю?», «Де саме зможу використати набуті знання?» тощо, то він зробить вагомий крок для успішної життєвої і професійної самореалізації».

 

В перший день занять учасники також розпочали вивчати основи ораторського мистецтва. «Не маючи «голосового» досвіду і практики, можна зіпсувати своє здоров'я, із захриплим голосом складно будувати професійну кар'єру, – підкреслює Сергій Русаков. – Тому почали вивчати як слід правильно дихати, інтонувати голос і знімати м'язові зажими. В наступний раз попрацюємо над дикцією».
У середу, 2 квітня, учасникам проекту провів тренінг «Відмички від звички» співорганізатор, коуч Єгор Кучеренко «Усвідомлення власних бажань – це одна з головних умов досягнення суб'єктивної успішності, яка, на відміну від об'єктивної, визначається людиною за індивідуальними критеріями, а не соціально прийнятими стандартами щастя. На жаль, наші індивідуальні бажання часто бувають хибними, оскільки мають реальну життєву історію, яка зберігається у несвідому і нагадує про себе через звичні «хочу, бо так треба хотіти», – підкреслює професійний психолог. – Тобто особистість потребує перезавантаження своїх мало усвідомлюваних звичок, які породжують деформовані в процесі соціалізації бажання. Ось чому ми несвідомо ставимо за мету скоріше адаптуватись до необхідностей, ніж розвиватись спонтанно, переживаючи успіх як задоволення собою, як самореалізацію!».

Запропоновані на тренінгу студентам техніки автотрансформації на уявлюваній лінії часу можна застосовувати самостійно. Вони допомагають віднайти таку негативно забарвлену емоційну подію з минулого, яка продовжує впливати на нашу поведінку, мислення та почуття, продукуючи хибний образ нашого «Я». Цей вплив здійснюється як некерована звичка думати і поводити себе стереотипово. ««Відмикаючи» причини таких звичок, ми маємо можливість побачити, почути і відчути, якими є насправді наші бажання і потреби, долаючи наслідки негативного досвіду, – говорить Єгор Кучеренко. – Після цього справа за цілепокладанням – реалізацією своїх бажань в системі реальних найближчих і віддалених цілей! Цим і будемо займатись під час наступної зустрічі».

Учасники групи вже діляться першими враженнями від двох занять і зізнаються, що почали «глибше аналізувати свої вчинки, думки мрії та бажання» (Савченко Людмила), зрозуміли, що «минуле впливає на теперішнє, і майбутнє життя» (Ткачук Оксана) і що «варто переглянути свої думки і звернути увагу на те, про що хотілося б забути, адже це допоможе рухатися далі» (Наталія Миронова), дехто зацікавився «вправами на розвиток правильної і якісної вимови» (Юлія Пятковська), а в декого «виникло бажання прочитати нову філософську книжку» (Анастасія Степанкова).

Вл. інф.

Додаткова інформація