Кращий випускник – 2015. Перший етап.

Конкурс «Кращий випускник-2015 року» – системна програма, яка проводиться з метою визначення кращих студентів-магістрів університету – майбутніх фахівців педагогічної справи, спроможних до педагогічної творчості, наукового пошуку, які зробили особистий внесок у піднесення престижу професії вчителя, у розвиток авторитету університету, підтримки обдарованих і талановитих студентів, стимулювання розвитку їх творчого потенціалу.

Конкурс проводиться у два етапи. На першому етапі в Інституті обираються кілька кращих студентів, на другому – визначення переможця з числа кандидатур і його на Вченій Раді інституту.
У 2014/2015 н.р. на перший етап пропонуються кандидатури таких студентів:

gon-charГончар Ольга Олександрівна, студентка 54 культ.м, спеціальність – Культурологія.
За п'ять років навчання в Інституті філософської освіти і науки Ольга встигла: попрацювати головним редактором студентської газети «Глобус», попрацювати як в Студентській раді інституту, так і в Студентській раді університету, долучитися до організації низки конференцій, «Тижня мистецтв», дописувати до газети «Педагогічні кадри», модерувати сайт інституту, сторінки соціальних мереж інституту, написати вісім наукових статей, взяти участь в 12-ти наукових конференціях.
«Головним для мене (була і є) є можливість використовувати набуті в університеті знання в моїй повсякденній роботі. Від 3-го курсу я поєдную роботу та навчання», – підкреслює Ольга. Працювала в музеї популярної науки в техніки «Експерементаніум», Музеї книги і друкарства України, Центрі літературної освіти. Реалізувала міжнародний польсько-український проект «Літературний тур до Польщі», робота над яким розпочалася на заняттях із менеджменту туризму.
Зараз із колегами працює над Міжнародним фестивалем оповідання «Intermezzo»у Вінниці. Були й інші цікаві досвіди – навчання менеджменту культури в Німеччині, навчання в Польщі. «ІФОН завжди сприяв моєму розвитку, дирекція ніколи не заперечувала поїздкам, роботі, яка йшла паралельно навчанню, а викладачі приймали доздачі. Це були інтенсивні п'ять років. Я взяла по максимуму від ІФОНу, сподіваюсь, від мене йому теж щось «дісталося»», – зазначила Ольга Гончар в заявці на конкурс.

david-enkoДавиденко Ганна Вячеславівна, студентка 54 культ.м, спеціальність – Культурологія.
Прослухавши, від дзвінка до дзвінка, чотири курси філософсько-культрологічних дисциплін, остаточно впевнилася у правильності вибору інституту, тому вирішила продовжувати навчання за магістерською програмою.
Сфера наукових інтересів: цивілізаційний підхід, постколоніальні теорії та єврейський вплив на українську культуру. З моменту остаточного оформлення наукових інтересів, підготовлено і видано п'ять публікацій, ще декілька знаходяться у стані розробки. Брала участь у літній школі «Мальхут: євреї та царство».
Староста академічної групи з І по V курс, коректор та помічник редактора студентської газети «Глобус» у 2012 році.
Професійно займалася джазовим та академічним вокалом, лауреат всеукраїнських співочих конкурсів.

mi-liu-ten-koМілютенко Аліна Вікторівна, студентка 52 філос.м., спеціалізація – Філософія (суспільствознавство).
За успіхи у навчанні, активну наукову та громадську роботу неодноразово була нагороджена грамотою від імені директора Інституту. Брала участь у роботі 1 міжнародної конференції, 1 всеукраїнської та 2 університетських. Також була учасником ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади МОН України зі спеціальності «Філософія. Релігієзнавство» 2013/2014 н. р., де посіла шосте місце. Автор трьох наукових публікацій (1 у фаховому науковому виданні, 2 у збірках наукових праць учасників міжнародної та університетської конференцій). Дворазовий учасник Всеукраїнського конкурсу студентських наукових робіт з природничих, технічних та гуманітарних наук за спеціальністю «Філософські науки». Лауреат конкурсу кращих студентів-науковців Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова «Студентська наукова звитяга».
Староста проблемної групи «Екзистенційна проблематика в контексті сучасних філософських досліджень». Окрім цього, брала участь у організації та проведенні щорічної звітно-наукової конференції студентів «Освіта і наука у вимірах ХХІ століття». Здійснювала допомогу у редагуванні збірника наукових праць студентів Інституту філософської освіти і науки. Під час вступної кампанії 2014 р. виконувала обов'язки технічного секретаря та адміністратора Інституту філософської освіти і науки.

mi-hai-lishinМихайлишин Оксана Русланівна, студентка 55 Диз.м., спеціальність – «Дизайн».
У червні 2014 р. в ІФОНі здобула освітньо-кваліфікаційний ступінь "Бакалавр". Тема бакалаврської роботи: "Створення дизайн інтер'єру для дитячого магазину". Основний стимул займатися темою роботи був саме в інтролігації – через любов до реставрації, до самого інтер'єру – це було таким першопочатком. Працювала переважно в ілюстративній манері, тобто не з інтер'єром, а переважно, в об'єкті, щоб відчувати цю форму, архітектоніку. Саме це найбільше подобається і захоплює.
У вересні 2014 році вступила на магістратуру Інституту філософської освіти і науки НПУ імені М.П Драгоманова. Тема магістерської роботи над якою працюю: "Візуальний поворот трансформації проектного мислення у дизайні ХХ століття".
Для написання магістерської роботи мене надихнула наукова проблема, що стосується розвитку дизайну протягом ХХ ст. у синхронному співставленні основних його складників з відповідниками в розвинених країнах світу. Також розглядається термінологія та основні параметри, що становлять понятійний підмурівок даної праці. Висвітлено двоїсту сутність дизайну з огляду на глобалізаційну та національну його складові й окреслено основні особливості дизайну в різних регіонах світу. За цими матеріалами здійснено дослідницьку проекцію дизайну України на загальносвітове тло художньо-проектної культури. На підставі отриманого знання запропоновано підходи до творення національно орієнтованого українського дизайну.

sydr-chukСидорчук Юлія Василівна, студентка 51 Рел.м., спеціальність – Релігієзнавство.
Має високі досягнення у навчанні, учасник наукових конференцій (щорічна Міжнародна науково-практична конференція "Простір гуманітарної комунікації" 2011, 2012, 2013 років, студентська науково-практична конференція "Етико-естетична традиція вітчизняної культури", учасник 30-годинного Міжнародного семінару "Філософія для дітей і діалог дорослих: шляхи перетину в освіті"), Науково-практичного семінару "Освіта для демократії: методика P4C" 13 жовтня 2015 року.
Староста старост, староста 51 групи філософія-релігієзнавство, автор декількох статей в студентському журналі "Глобусі".

У зв’язку із відвертими зловживаннями відкритим доступом до голосування ми мусимо обмежити умови участі у голосуванні обов’язковою реєстрацією акаунту google. Для голосування перейдіть за посиланням http://goo.gl/forms/jsof9XLLOR

Додаткова інформація